36.about me


salam

yeay yeay...akhirnya aku kembali menaip kat dalam blog usang ni...tetiba terasa nak kenalkan diri pulak....walaupun tahu akan hakikatnya yang blog ni bukan ada orang tengok pun...tapi ADA AKU KESAH!!!

hahaha maafnye ter"emo" al-maklumlah dah cukup bulan aka ABC bukan air batu campurlah tapi Allah Bagi Cuti...

baiklah secara umumnya aku adalah apa yang korang nampak kat atas...basically comel, cute and (what?? did you guys baru jer buat muka tadi!!!) kawan2x aku cantik sebab tu aku pun jadi cantik hahaha...No ones boleh buat muka bila baca karya terhebat aku ni yae!!! 

oiiit, cik orange jingga, please jangan nak merapu!
sorry, kan aku dah warning tadi aku tengah "peot"... so jangan marah aku yae!

okay ni yang betul...aku cik orange jingga which by the way orang2x kampung kat sini panggil aku Yan...yes i know "typical malay's name"...which kalau korang perasanlah kan, nama Yan akan ada kat mana-mana je...cube korang selidik kat sekolah dulu ada tak orang nama yan? baik cikgu mahupun student...yan mesti ada... bukan nak bangga sebab aku serius susah hati, nama aku common sangat dah hilang "rare" aku...huahuahua benci kenapa ini berlaku?!!

buat masa sekarang still single... bukan tak laku tapi bak kata pepatah aku "tak mengapa tunggu lama masa memancing asalkan ikan yang makan umpan kita itu berbaloi-baloi untuk dimakan" HUAHUAHUA... ada paham, tarak paham tidak mengapa...just teruskan membaca...

aku suka jus oren sangat2x tapi kadang-kadang aku order jus tembikai... motifnya....arrgh tak yah bermotif sangat lah cik OJ, sebabnya simple oren kat kedai tu dah abis...

baru je abis belajar dalam degree in administrative science kat melaka...tengah tunggu nak konvo je.. 12 Nov 2013...fuuhh sapa-sapa yang kenal aku, aku dengan segala hormatnya ingin menjemput anda ke masjis aku...tapi tambang ngan duit makan provide sendiri, tuan tanah still lom mampu nak tanggung korang... 

sangat tak suka sukan...tapi aku masuk bomba dulu masa kat u...benci kawad kaki...setiap kali kawad aku akn jadi macam robot...angkat kaki kanan ngan tangan kanan then kaki kiri ngan tangan kiri...fuhh malu tahap gaban ngan cikgu bomba aku...

aku gile sneakers...aku simpan banyak sneaker yang sama tapi warna lain lah...hehe aku dah ada warna hijau lumut, merah menyala, hitam, putih dan tak lama lagi nak beli warna biru... kumpul duit cepat!

agak pelik orangnye (kata orang yang kenal aku tapi bagi aku dieorang yang pelik) which aku simbolikkan diri aku seperti baju t-shirt kat atas....sapa dapat pikirkan maksudnya...serius aku tabik spring sama dia......suka makan spaghetti...

dan yang paling hebat nak citer akan berkahwin tak lama lagi.....jeng jeng jeng dengan T.O.P Bigbang.... in sha Allah (aku mintak jasa baik semua orang yang tengah baca artikel hikayat cik OJ ni untuk amin kan sama-sama yae) AMIN

the END

peace no war kekawan!  
i'm back!


Comments

Popular Posts