Saturday, 26 October 2013

about my nephew



salam

hari ni aku nak memperkenalkan anak-anak sedara aku yang amat aku sayang

well, semua laki...penat nak jaga tapi fun sangat!

aku tak tawlah kalau korang pun macam aku...bila dia orang main bising sangat, korang marah dieorang senyap...senyap, tapi x sampai 2 minit dieorang dah gelak-gelak, golek-golek, lompat-lompat
aku sampai boleh jadi the incredible hulk gitew!!!

(i) mohd hamzah iqbal b mohd helmi
7 tahun

(ii) mohd nabil amsyar b mohd hafiz
4 tahun

(iii) mohd hadif daud b mohd helmi
4 tahun

(iv) mohd aryll iskandar b mohd hafiz
3 tahun

(v) mohd haris umar b mohd helmi
6 bulan

makteh sayang korang
nanti makteh cari pakteh yae!




3 comments:

  1. tak memasal nak cari pakteh hahahah :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha mestilah taw tak...anak sedara aku ni setiap kali nampak Yoochun mesti dia akan cakap "eh kan tu Pakteh kan" hahaha

      Delete
    2. ajaran sesat apakah ini?? haha

      Delete